20.09.2014

FLOWERS

Denne uka har gått så ekstremt fort! Vært utrolig bra, og hatt besøk av familie hjemmefra som kom med  siste utstyr som bord og en hylle. 
Så nå har jeg endelig fått ryddet opp i det siste rotet. De oppe fikk se leiligheten, hvor jeg bor som roer dem ned og vi hadde et hyggelig døgn med hotellfrokost, byvandring og lunsj langs åen.



Før de dro fikk jeg disse vakre blomstene av mamma, har tatt sånn typ 100 bilder av de i dag, hehe.. 
De som kjenner meg vet at jeg elsker blomster og spestielt ferske, avskårede! 



Ellers har jeg vært på Studenterhuset to kvelder og i bursdag til en kompis - alt med hostellfolket, som jeg kaller dem. Har blitt en gjeng på 10-12 stk som jeg ble delvis kjent med på hostellet jeg bodde på de to første ukene her i Aarhus før jeg fant leiligheten. 
Hatt en venninne over på middag og det meste har gått i ett. 



I kveld kommer noen av hostellfolket på wraps og litt spill i hagen! Så nå skal jeg sette meg ned med matte oppgaven igjen til jeg må ut og handle og fikse til i kveld.



God lørdag!



- C. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar