10.09.2014

NEW

Heyhey, Charlotte heter jeg og er en norsk student, for minst tre år, i Danmark - altså CD in DK.
Her kommer jeg til å dele det jeg har på hjertet om mitt nye liv som studerende i Aarhus.
Hvorfor jeg valgte akkurat og bosette meg i Danmark har jeg allerede fått masse spørsmål om, men dette er selv litt uklart for meg også, bare snakket om det i laang tid. Og en ny start føles alltid godt.


Om mennesket stopper å utvikle seg og ikke kommer seg fremover, gjør det noe feil.
Det trenger ikke handle om store greiene - lære seg en ny matrett eller ta et dansekurs i tango, men det og ha en utfordring og mestre (eller feile - da har du hvert fall prøvd og bare til og prøve igjen) det er viktig - vokse som person.
Så det og flytte til et helt nytt land blir min nye utfordring på et nytt nivå. Måtte bygge et netterk i et nytt land, med et nytt språk og folkeslag.
Selv om det ikke er langt hjem, er det et stort stepp for meg.
Og her er vel én av de gangene hvor staheten min fører til noe positivt, hehe. Hvis jeg først har bestemt meg for noe så gjør jeg det!


I Norge har jeg dem jeg bryr meg ekstra mye om og sikker på at jeg alltid vil ha der uansett. Det er sikkerhetsnettet mitt og om noe skjærer seg her i DK, har jeg alltid noe og falle tilbake på! For meg er det viktig og føle meg trygg selv om jeg presser meg selv, og til tider må jeg ærlig innrømme at jeg kjemper, men det går alltids.




En liten sniktitt på rommet mitt.

-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar