25.09.2014

STRASBOURG, FRANCE













En annen vakker by i Frankriket er, Strasbourg. Føltes litt som jeg gikk rundt i en Disney film hele dagen lang! Spiste ferske croissanter og makroner til lunsj hver dag. Brukte timesvis på bare å bare gå rundt i bakgater og nydelige bakgårder. Halve dagen ble alltid brukt i skyggen under et tre med en god bok og friske bringebær. For et lite eventyr av by denne var.

Denne helga skal jeg på hytte tur, så skal straks ut for å kjøpe inn de siste kostymene før jeg må begynne og pakke. Senere blir det innkjøp av mat med hun ene på hytta, så skal vi bare kose oss litt resten av kvelden. Klokka ni er oppmøtet i morgen tidlig så ønsk med lykke till med alt pikkpakket på en sykkel med min balanse, hehe.. Gleder meg til en veldig intens helg! 


  - C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar