30.09.2014

MONDAY ON A TUESDAY


Dagen i dag startet med en sen frokost (som alltid). Våkent til regnvær og skulle egentlig ut og gjøre litt ærend, men frister lite - så utsetter det til i morgen. 



Helgeturen var vill! Utrolig gøy og slitsom, ble kjent med enda flere mennesker og hadde en veldig morsom hytte - har verken danset eller ledd så mye på lenge. Magen min er ennå støl og flaut å si at jeg rullet meg ut av senga mandag morgen, haha..
Dansken er fremdeles et problem i større grupper og spesielt med litt alkohol innabords. I Aarhus har jeg flest internasjonale venner som fører til at jeg prater mer med engelsktalende enn danske i hverdagen. Har derfor bestemt meg for å se danske serier og filmer i håp om og komme over kneika.


   
I går hadde jeg en typisk søndag på en mandag, elsker sånne dager hvor jeg gjør absolutt nada, utenom litt skolearbeid. Skal nå sette lesebrillene på nesa og stikke den langt ned i statistikk boka med kaffekoppen ved min høyrehånd!


- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar