09.10.2014

Har ikke blitt spurt én eneste gang her hvor jeg er fra. Her her jeg kun hun norske, og det føles bra! Så si alltid det første jeg blir spurt om i Norge, når jeg møter nye folk er "hvor er du fra?", altså genetisk sett. Husker godt når jeg var mindre at jeg aldri forsto dette så godt. 
Jeg har alltid vært norsk, oppvokst i Norge og kunne kun norsk akkurat som min mor. 

Nå som jeg har blitt eldre kan jeg fremdeles ikke skjønne at jeg ser så "eksotisk" ut. Jeg vil si at jeg både har norsk væremåte og norsk stil. Selvom jeg blir hakket brunere enn gjennomsnitt nordmann og er mørkere generelt - vet jeg om flere etisk norsk som blir langt brunere enn meg. 
Så litt artig at jeg måtte flytte til Danmark for å bli nordmann!

Litt flere bilder fra tirsdag. De sist er ganske uklare for screenshot fra filmer, men liker hvordan de viser så godt øyeblikkene der og da! Vi fikk blant annet en mini intimkonsert fra Gab og Jaime, rett før vi dro til huset til Tita og hun ble så overrasket. Òg hadde masse gøy med Gabs Polaroid kamera. 
Så nå er jeg en rosa ballong og et Polaroid foto rikere - på veggen min!




Dagen i dag har for det meste bestått av skolearbeid, ikke like produktivt som jeg håpet though.. Utenom et lite besøk på morgenen har jeg kun turslet rundt hjemme i koseklær, drukket masse te og ikke gjort stor. Kine er på skoletur så rart og ikke se henne i dag. Vært med henne typ hver dag de siste ukene - klarer fint og konsentrere oss hver for oss mens vi er sammen. Har en times jobbøkter om gangen og hyggelig med selvskap i pausene. Pluss noen å spise middag med! Vi får catche up over middag i morgen kveld så null stress, hehe.


- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar