10.10.2014

KAOS

Hodet mitt er stappet fult av ting jeg må fikse, få gjort og burde sjekket opp. Noe personlig, men også tatt på meg ansvaret for å planlegge og booke alt til Skagenturen neste uke for alle som vil bli med, mine to bestevenner kommer om et par uker, har en ny matteinnlevering snart, og fremdeles en del å ta igjen på lesefronten. Òg prøver å få med meg alt det sosiale som skjer på alle kanter rundt meg. Dessuten burde jeg absolutt ha skaffet meg en jobb, men på andre siden usikker om jeg klarer og presse det inn i dagene mine.




Merker det er litt fult oppi hodet akkurat nå og får ikke riktig tid til og sortere tankene.. Gleder meg til Kine kommer på middag i kveld og få snakket litt. 
Vil gjerne ha alt på stell og håper jeg får det meste unna neste uke slik at alt er klart. Så jeg er mer rolig uken etter når Ane og Jenny kommer - for da blir det oss-tid! Ååh, som jeg gleder meg!!




I går hadde vi en vakker oransjrød måne her! Skal få laget meg morgenkaffen og sette meg konsentrert ned med organisasjons behavior. 
Jeg stortrives her, har masse herlige mennesker rundt meg hver dag og må ta meg litt sammen. Burde ikke klage på at jeg har for mye å gjør, egentlig er jeg heldig - må bare bli bedre til og prioritere tiden min.

> Each Coming Night - Iron & Wine
Slenger med en rolig godsang for det trenger hvert fall jeg nå!


- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar