05.10.2014

THE TIMES THEY ARE A-CHANGIN'

Som jeg har kost meg denne uka! Veldig hektiskt og sosialt, vært mer ute av døra enn hjemme. Studenterhuset for studier to dager. Hatt overnattingsbesøk tirsdag og onsdag, og sleepoverparty hos en venninne i går med rødvin i senga. Dro på bytur med to jenter i dag for vintage hunting, og fant denne skatten. Den er oversized og varm - perfekt til kommende høst og vinter! Fremdeles ganske mildt her og hadde en super solfylt dag med for mye kaffe og chill. 
Har enda litt skolearbeid hengene over meg, men fikk fikset en del ting i går.



For noen få dager siden fikk jeg endelig dansk CPR-nr. Det vil mer eller mindre si at jeg eksisterer i Danmark og ikke Norge lenger. De skriver meg til og med ut av det norske folkeregisteret. Er herved innvandrer i Danmark, hehe. Så i går løp jeg rundt fra sted til sted for bankkonto, studiekort, nemID og dansk telefon nummer med et par andre som trengte det samme. Så med andre ord kjedelig, men viktig voksenting. Fått strøket ut en haug på DK check-lista mi 
(ja, jeg er en veldig liste person), så nå gjenstår egentlig kun (men kanskje viktigst) forsikring og å få meg en jobb!


- Her sammen med den nye veska til samlingen min, fra Whyred -

Ordne ting har jeg egentlig ikke noe i mot, men når jeg har så masse og ta igjen på skolefronten så er det noen kilo lettere på skuldrene mine nå. 
Siden det har vært så mye denne uka trengte jeg virkelig en slappe-av-kveld med kun meg og mine tanker. Selv på en lørdag er det deilig i egen seng med en stor kopp te! Dagen i morgen er allerede fullpakket med planer fra morgenen av. Skal blant annet til Marselisborg dyrepark!

Siden overskriften er tatt fra Bob Dylans album slenger jeg med en sang fra det. Han er vel like melankolsk som meg så passer jo bra!


- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar