12.10.2014

SATURDAY..

I går var både god og dårlig. Startet bra med en kaffe med Kine her i leiligheten før vi fikk somlet oss til bazaren på Studenterhuset i 12-tiden. Fant to veldig fine marmor stenplater til te- og kaffekopper. Fikk hatt møtet om Skagen turen, bestilt hytte og bil - fått cash av alle, og blir til sammen en godgjeng på syv stykker. Gleder meg veldig nå! 




 På kvelden dro jeg på middag og spillkveld hos én av jentene i klassen med resten av dem - og var ikke en god opplevelse. De snakket enten om ting jeg ikke kunne involvere meg i som sport eller efterskole (folkehøyskole). Klarte ikke å henge med helt, og om jeg først sa noe på norsk forsto de meg ikke og følte jeg kun var til bry.. 




Ellers om folk i klassen. Liker ikke å snakke om folk når det kun er påstander om hvordan de er og de ikke er tilstedet selv - på godt og vondt. 
Om jeg har noe godt å si om en person så sier jeg det heller til dem. Òg har jeg noe dårlig så sier jeg også det til dem rett ut enn å baksnakke. Så ente med at jeg stappet i meg alt for mye godterier og snacks, og angret på at jeg ikke brukte kvelden på vennene mine istedenfor.. 
Syklet hjem i pjuskeregn og trøstet meg med en kopp te!




Disse bildene tok jeg under oppholdet på fredag hvor jeg bare trengte og komme meg litt ut av leiligheten. Universitetsparken her er så vakker nå under høsten og elsker eføyen de har på de fleste bygningene som blir helt rød - før den blåses bort av vinden.




Kine kommer straks for litt skolejobbing, og Jaime kommer for å joine oss til middag senere!



God søndag!


- C.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar