06.10.2014

TODAY

Dagen i dag ble litt annerledes enn planlagt og fikk ikke kommet oss til dyreparken denne helga, men forskyvet det til neste. Folk var syke og været var heller ikke på topp. Med kaffebesøk på morgenkvisten fikk vi heller fikset i noen timer til en bursdagsgave som skal være klar til tirsdag. Blant annet sittet med origami i et par timer for å prøve og lage en sommerfugl av en seddel - vanskeligere enn det ser ut som..



Ellers har jeg hatt leksetid og middag med Kine her i leiligheten. Fikk gjort mer enn forventet i dag så føles godt! Skal møte et par venner på Studenterhuset i morgen for å fortsette med ekstern årsregnskap fra i dag.



Begynte å planlegge en miniferie til Skagen under høstferien, kun for et par dager for å få feriefølelsen og kommet seg litt bort fra hverdagen. 
Leie en bil og roadtrippe nordover til et feriehus, oppleve Grenen og Skagen - før vi tar vestkysten hjemover. Så det ser jeg virkelig frem til!




- Tatt fra rommet mitt på en finværsdag -

Husker godt da jeg var liten og oransj var favorittfargen min, og av god grunn. Den begynner og krype innpå igjen. 
Er så nydelig på høsten hvor blandene blir oransje og røde - rett før de detter av - gledet meg til høsten siden mai. Her blåser det som bare det i dag, så deilig og ligge under en lun dyne og bare høre på naturkreftene akkurat nå.

> Be Here Now - Ray LaMontagne
Noe annet jeg hører på om dagen er han her - har blitt en ny favoritt, så avslappende og vakkert! 


- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar