11.11.2014

A DRAWING TUESDAY

Til morgenen i dag kriblet det i fingrene etter å gjøre noe kreativt, det er veldig lenge siden. Kan ikke huske sist jeg satt meg ned for å tegne. 
Men akkurat i dag var det det som fristet mest (som vil si at jeg ikke har fått gjort noe annet i dag..)
Akvarell blyantene har jeg vært glad i siden jeg skaffet meg dem for kanskje fem år siden, så her er mitt "selvportrett" fra dette bildet fra Épernay i sommer.


 
 

Ikke helt ferdig - må markere øyne og øyevipper på en måte, men usikker hvordan jeg skal gjøre det enda.



Akkurat nå sitter jeg å nyter denne kaffen med kake, mmm.. Med Ben Howards nyeste album på ørene.

Skal få støvsugd leiligheten, slengt meg i dusjen og komme meg til Studenterhuset for å møte opp med Kine, Titia og Gab for til Organisasjons jobbing.


- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar