10.11.2014

LAST WEEK

De siste par ukene har vært stessfulle, men klart å gjennomføre det meste og mestringsfølelse er alltid en god følelse. Spesielt de to siste dagene har vært effektive. Mamma kommer en tur for noen dager på onsdag, og vil derfor unngå å måtte styre for mye med skole mens hun er her. Så helgen min har bestått av mye lesing og oppgavegjøring for denne uka, fått vasket og stelt i stand til besøk. Skal bli såå godt å legge seg i nytt sengetøy når jeg kommer hjem i kveld. 


Skal straks en tur ned på Løve's café for mattelekser og sosialt med noen jenter. Skal bli godt med en kopp kaffe, sitter forsåvidt med sjokoladekaffen til Nespresso nå, men får ikke til en Flat White som de gjør så suverent på Løve's. 


Jeg har det så bra her at jeg glemmer litt å få ned tanker og kanskje tenke generelt, for alt går så smurt. Har vært masse soaialt, og denne uken er allerede stappfull av planer. Det er så fint, kan ikke en gang sammenlignes med Oslo-livet. Det er film festival her denne uken så skal se en eller to på lørdag/søndag, spennende å se hva Skandinavia har å by på.


I helga var det alternativ musikk festival her så Kine og meg dro på en veldig alternativ konsert på fredag før fredags bar med resten av gjengen. 
Det var ineressant, mildt sagt, hadde en del bra deler, men for det meste hørtes det ut som bråk for oss. På andre siden er ingen av oss musikalske heller så kan godt ha noe med det å gjøre.
På fredag var det J-dag her som vil si at den første juleølen kom ut i butikken og til alle barer, og er en stor festdag her. Harry, med en haug av julenisser overalt, men ble en del god øl og mye morro og dansing. 


Liker virkelig livet jeg har fått her. Møter nye herlige mennesker hver uke og er generelt happy! Slenger med litt plurry bilder fra Halloween festen forrige helg, hvor jeg var Facebook, haha, og random stuff fra den siste uka.


- C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar