23.11.2014

FRIENDS

Vært så heldig å funnet noen veldig herlige mennesker her nede i DK. Disse fire ser jeg flere ganger i uka og er alltid like skøy. I går ble det en veldig god middag laget av Gab. Alle jentene - Gab, Kine, Titia og Nathalie - dro på kino, mens Kerem, Kuba, Mateusz og jeg ble igjen for å vaske og rydde opp. Vi ente med å bli igjen til rundt midnatt i kollegiumet til Gab. Pratet om våres forskjellige kulturer fra Polen, Tyrkia og Norge, problemene som er på vei til å blusse opp i Tyrkia, amerikanisering, ebola og naturens måte å "rydde opp" når det kommer for mange mennesker, evolusjon, religion, medisin og generelt om livet. Så fine mennesker. Spilte kort i timesvis og koste meg skikkelig. Det er akkurat disse øyeblikkene jeg kommer til å savne så mye når jeg drar hjem, disse studene som gjør studietiden så mye lettere og hverdagen mindre grå.
  



Noen veldig skurrete IPhone bilder fra snapchat. Føler meg veldig heldig for å være en del av denne gruppa og ha så mange flotte folk i livet mitt! 
Beriker meg med kunnskap og glede hver dag. Over alle forventninger hvor fint jeg har det her, trives med megselv og livet her.



- C. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar