26.11.2014

WHEN IT'S DARK - LOOK FOR STARS

Mini update før jeg stuper her. Kine kom innom en snartur i går kveld for hygge. Fikk gjort ferdig matteoppgaven selv om jeg er sikker på at jeg må gjøre mye omigjen neste uke. Leverte den i dag, så tidlig opp, da det enda var mørkt. Fått byttet sengetøy, så skal bli godt å legge seg straks. Tatt noen telefoner, vært på ARoS kunstmuseum med Malene - som jeg ikke har sett på over en måned så godt å catche up litt. Kom hjem igjen til middagstid, og rakk akkurat å sluke den før Kine ringte på døra med en rødvinsflaske. Satt vel en times tid her før vi dro til Studenterhuset for å møte Kuba, Mateusz, Jaime og en haug til med kjente. Spilte litt kort og hadde det i grunn bare shov. 




Begynner å bli fort mørkt her nå, og det merkes på kroppen - mindre energi og trenger mer søvn. Til gjengjeld er solnedgangene nydelige fra soverommet mitt. Stjernehimmel var helt klar på sykkelturen hjem, og Karlsvognene er alltid de jeg spotter først. Så nyter det jeg kan i denne mørketiden.
Nå skal jeg straks i seng, én til Pukka tekopp, så blir det køya. I morgen står yin yoga på agendaen igjen, trenger det virkelig, så det skal bli deilig! 
Ellers blir det litt vasking av leiligheten generelt og Organisasjons lesing. 



 

Begynner å merke presset på at eksamen er like rundt hjørne. Og ikke en gang startet å lære meg Exel.. Tror jeg ligger ganske godt an i alle andre fag. 
Så fremover blir det mye repitisjon, notat- og stikkords skriving, og forbredelser til helvetesuka, uke 2, med tre eksamner i samme uke, og siste hjemmeeksamen uka etter. Wish me luck!


-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar